Tillbaka till verkligheten

Efter en helt underbar helg tillsammans med Olof i Nyköping är jag nu tillbaka till Söderhamn i den så kallade verkligheten. Idag har jag alltså jobbat i 8 timmar, och nu är det dags att sätta sig och plugga...

Några undanflykter har jag dock fortfarande för mig. Idag har jag köpt en liten slipmaskin för möbler så att jag lättare ska kunna fortsätta med mina renoveringsprojekt. Mina smyckestags har kommit och jag har två beställningar som jag ska försöka få klara den här veckan. Och till helgen kommer släkten för att fira min och lilla lillebrors födelsedag. Jag vet vad jag kommer att få. Jag är nöjd.

Dags att fortsätta med pluggandet...

Kommentarer
Postat av: Jesa

vart jobbar du?

2009-04-07 @ 05:53:30
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: elof

Den var verkligen helt underbar! Får svårt att försöka toppa den nästa vecka ;)

2009-04-08 @ 08:12:55

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt