ARA-analys

Idag på marknadsföringslektionen gick läraren igenom ARA-analyser väldigt ytligt, och trots att jag skrev den tentan tre gånger så minns jag den knappt! Första gången jag skrev den så hade jag två tentor på en helg, och fokuserade på den andra. Andra gången hade jag riktigt hög feber och klarade inte av att sitta kvar*. Den tredje gången fick jag VG.

Hur som helst så var vår grupp den enda som läraren inte hade något att anmärka på, utan som respons fick vi ett bestämt "Bra!". Det är roligt när det går bra.

På bilden: Röda färgade snäckskalsstjärnor.


*En väldigt rolig historia: senare under dagen så svullnade mitt ansikte upp till oigenkänlighet, och svullnaden gick inte ner förrän tre dagar senare när jag fick penicillin utskrivet. Läkarna kunde dock inte säga vad som orsakat det hela - mer än att det var en infektion.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt