Helgen

Nu i helgen har det inte blivit mycket bloggande från min sida, men det har verkligen varit fullt upp. Jag tänkte i alla fall visa en bild på vad som hänt, resten får ni vänta på.

Jag berättade ju i ett tidigare inlägg att jag skulle vilja försöka mig på silverlera. Idag köpte jag i alla fall modellera för att kunna göra några prototyper på det som jag vill kunna göra sen. Här kommer i alla fall den första bilden.

En tekanna. Jag tycker att Anna Örnbergs tekopp i silver är så söt, så jag skulle vilja göra något liknande, fast eget. Tekannan är rätt liten nu, men modellleran var väldigt svår att göra detaljerad, jag hoppas att det blir lättare med silverleran när man kan putsa och lägga till fler lager efter att den torkat.

Vad tycker ni?




Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt