Himmelriket

De senaste dagarna har jag befunnit mig på ett ställe som bara går att beskrivas som mitt himmelrike. Vi var till ytterliggare en inredningsbutik idag, och min kamera gick varm! Jag ska försöka att lägga upp bilder senare i veckan, det fanns helt fantastiskt fina saker.

Framför allt så hittade jag bokstäver från Different Design... Tyvärr så fanns inte de bokstäver jag behövde för att kunna bilda ord, så ni vet vad som händer. Man väntar tills man kommer hem och googlar istället.

Different Designs hemsida vänder sig enbart till återförsäljare, så det var en nit. Dock hittade jag nästan likadana (fast billigare) på Alvas Hus. Jag och babe ska nog få lite text över sängen snart... 

Om någon av er vet en webbutik som säljer Different Designs proukter kan ni väl skriva en kommentar? Jag skulle kunna göra av med en hel månadslön där...

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt