Nytt grupparbete

Idag fick vi ännu ett grupparbete som ska redovisas muntligt inför klassen. Detta innebär att vi ska göra ett skriftligt enskilt arbete, två muntliga grupparbeten och ett PM (en omvärldsanalys). PM:et kommer nog att bli i storlek med en B-uppsats, men med mindre tid.

Dagens grupparbete gjorde i alla fall att jag hamnade in en ny grupp, så jag hoppas att den blir bättre än den första. Vi kommer dessutom att skriva om en av mina favoritaffärer...

Dags att börja jobba!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: elof

Tänkte jobba klart och så hem för att titta på Hell's Kitchen samtidigt som jag ska försöka få nattduksborden klara :)



Om min rygg vill dvs :/

2009-02-04 @ 14:40:53
Postat av: maria

fin blogg ! :)

2009-02-04 @ 15:51:49
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt