Omvärldsanalys

Nu sitter jag här igen. Jag blev helt enkelt tvungen att starta datorn, började misstänka att biljetten hem var bokad till fel dag. Anledningen? Jag ska resa med SJ's mobilbiljett, och har inte fått någon, trots att det skulle komma en beräftelse 24 timmar innan avgång. Som sagt, så fort det kommer ett annat tågbolag...

Igår satt jag uppe och gjorde en planering över vad som ska göras denna vecka. Där ingår bland annat att läsa ut en av böckerna som ingår i kurslitteraturen (Omvärldsanalys av Per Frankelius, vår totalt galna lärare. se bilden...), att låna en referensbok samt att skicka en hel del mail. Än så länge känns det som att jag ligger rätt bra till med kursen, så snart kommer det väl fram att jag bara lurar mig själv...

Det känns ändå skönt att ha en planering att utgå ifrån, speciellt när jag pluggar på 125% och samtidigt ha pärlorna att pyssla med. För övrigt så hoppas jag att det sista paketet med sådana kommer idag så att jag hinner få dem med mig...

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt