Hemlängtan

Ikväll kommer jag hem igen, och jäg längtar verkligen! För att ha något att göra så har jag suttit och funderat ut figurer som jag skulle vilja göra i silverlera när jag börjar med det.

Nu kan det bero på att jag är trött och lite nere, men jag funderar på att ge upp det här med smyckena. Jag har så många som ligger och det har varit ont om beställningar nu på slutet.

Vad tror ni om att ha en liten loppis här i bloggen?

Om ni är intresserad så kan ni väl skriva en kommentar, så jag vet om det är någon mening med att lägga upp en.

Kram på er i snövädret!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2009-02-23 @ 12:36:21
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/
Postat av: Jeanette



Snygga örhängen. Kul att skapa med sina händer. Lycka till

2009-02-23 @ 20:57:10
URL: http://slojdiverkstaden.blogspot.com/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt