Skolan (igen)

Nu har jag precis fått svar ifrån Nallebudet, jag ska prata med dem om uppsatsen nästa vecka. Annars så väntar jag svar från en författare om ett annat arbete jag håller på att skriva. Det som jag nästan var klar med innan lunchen har jag skrivit klart nu, så nu känns det som att jag har stenkoll på det mesta. Internetkursen kvar, men den kan vänta någon timme till.

Det är underbart väder ute. Solen skiner och det är snö överallt. Om jag inte hade haft ont i foten (den är alldeles svullen, jag måste ha trampat på något igår) skulle jag ha tagit en långpromenad. Nu funderar jag på att ändå gå ut en liten stund med min nya kamera.

Kram på er!

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt