Stress

De senaste dagarna har jag känt mig extremt stressad över allt skolarbete som jag har, så nu har jag börjat göra listor över allt som ska göras varje dag. Nackdelen med det är att även listorna tar tid att göra... Men jag får i alla fall bättre koll på vad jag har gjort varje dag, och vad som är kvar att göra.

Idag harjag i alla fall läst över 30 sidor i Omvärldsanals, samt läst hela kompendiet. Känns som en bra start på dagen.

Dags att fortsätta nu!



Kirurgiska marknadsföringen och kompendiet har jag läst ut, omvärldsanalys har jag läst halva och sinnesmarknadsföringen är bara referenslitteratur.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt