Te och liggsår

Nu är jag inne på min andra kopp te för idag, och mina armbågar skaver. Jag ligger på rygg och skriver på uppsatsen eftersom jag får ont i ryggen när jag sitter upp, med det gör att efter tv A4-sidor så har jag istället fått liggsår på armbågarna.

Nu ska jag i alla fall klä på mig och gå ut i det vackra vädret (hoppas att det är så varmt som det ser ut), posta ett par beställningar och se om jag kan få tag på stooora muffinsformar någonstans. Emma Amalia kommer till helgen, och jag har lovat henne kladdkakemufins. Det blir nog Chokolate chip cookies också.

Kram på er!


Bild lånad härifrån, där ni också kan hitta recept!

Kommentarer
Postat av: Emma Amalia

Åh, vad skönt det ska bli att komma upp till er! :D

2009-02-24 @ 12:06:05

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt