Utmaning

Jag fick en utmaning av Miamariah och måste skriva 8 fakta om mig själv. Here we go.

1. Jag tänker alltid på mat, speciellt när jag inte borde. Som nu under detoxen.

2. Första gången jag flög ensam var jag 16 år. Första gången någonsin var jag nog fyra.

3. Jag älskar att organisera och skulle säkert trivas jättebra med att hjälpa människor att organisera och inreda deras hem.

4. Jag har vunnit ett stipendium för mina dikter, när jag gick på gymnasiet.

5. Andra halvan av terminen ska jag läsa webbdesign, och jag ser mig själv som en riktig datanörd.

6.  Jag har ridit sen jag var 8 år. Dock så tog mamma bort sin häst för ett par år sedan när den blev sjuk...

7. Jag vill verkligen få Eline Evelyn att fungera.

8. Jag har jobbat sedan jag var 14 och har haft 8 olika jobb. 10 om man räknar med de utomländs.


Jag utmanar Elof, Emma, Otto och er andra som känner för det.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt