Beställningar

I helgen fick jag in flera roliga beställningar, så imorgon kommer det pärlor så att jag kan börja med dem! Speciellt två av dem är helt nya, så det ska bli jättespännande. Det kommer nog upp bilder imorgon kväll.

Idag fick jag också in en beställning på ett bröllopsset, halsband och örhängen. Det blir nog riktigt bra! Jag beställde de pärlorna id ag, så förhoppningsvis hinner jag klar med många av beställningarna innan helgen. Vi får väl se nästa vecka hur mycket tid jag kommer att kunna lägga på pärlorna under våren...

Shoppaholicmamman och jag pratar om att ha en tävling där vinsten är ett smycke från Eline Evelyn. Håll utkik!



Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, jag behövde bara gå igenom 50 för att komma till din ;)

2009-01-12 @ 22:34:52
URL: http://www.maaarys.se
Postat av: Anonym

Diggar din blogg hördu!! Kramar:)

2009-01-12 @ 22:37:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt