Bloggvärde

Det är många bloggar just nu som har Boggvärde som en liten knapp på sin sida. Jag undrar dock hur det beräknas, då min blogg är värd 3229 och Marys 14775, trots att jag uppdaterar oftare och har (tror jag) fler besökare. När jag slog in hennes adress så stod det dessutom att den var vard 2 540 kr, vilket ju är en liten skillnad.

Hur som helst, på hemsidan går det att läsa en ansvarsfriskrivning:

Ansvarsfriskrivning: Det värde som beräknas behöver inte ha något med verkligheten att göra. Då denna beräkning görs med tränade apor är det svårt att uppskatta ett exakt värde.

Vad tror ni? Är det något att ha?


Kommentarer
Postat av: Mary

Slår du in på min gamla adress mariagrehn.blogg.se så är de 14775 och det är den som den räknar efter eftersom jag låg på den när jag la till den funktionen.

2009-01-31 @ 02:03:54
URL: http://www.maaarys.se

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt