Good morning starshine

Idag blir det till att packa (eftersom jag åker hem till Nyköping imorgon), läsa 30 sidor i boken och börja på skolarbetet. Nu känns det verkligen som att det är dags att komma igång ordentigt.

Igår blev det fler pärlor beställda än jag hade trott att det skulle bli. Men det fanns så många nya och inspirationen rann till på en gång! Nästa vecka ungefär borde ni kunna få se vad jag har hittat på...

Imorgon får jag träffa min älskling igen!

Kram på er!

Likadana fast i rött har jag beställt från Paz smycken.

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Tjusig blogg !

2009-01-26 @ 08:31:20
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Jag följer dig på blogglovin, lust att följa min ?

2009-01-26 @ 08:32:12
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: elof

Mys! :D

2009-01-26 @ 14:32:53

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt