I've got life...

Så enkelt byttes trötthet mot förhoppning, och sedan inspiration och lust.

Det visade sig att tiden för lektionen hade flyttas fram en timme, så de enda som var där vid kvart över nio var jag och Conny, vår lärare för dagen. Det slutade i alla fall med att vi satt på hans kontor och pratade marknadsföring, företag och även om mina smycken. Jag fick massor med nya idéer och uppslag till PM:et! Det kändes som att jag hade kört fast alldeles, men nu ser jag verkligen fram emot att börja igen. Jättekul!

Han gillade också storsäljaren, de gröna hjärtanen i silverburar, så med lite tur så har jag även lyckats värva en ny köpare.

Dags att börja plugga igen. Ha det bra!



Storsäljaren bland mina smycken. De borde komma in i lager igen till veckan,
men endast i ett begränsat antal, så passa på!

Kommentarer
Postat av: elof

Åh vad kul! Alltid lika härligt när man känner sig inspirerad :D Längtar tills imorgon kväll... :)

Puss!

2009-01-26 @ 14:33:39

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt