Lättlagat a la Lynn

Jag måste vara sveriges snällaste flickvän, i och med att jag ställer mig och lagar mat trots att jag inte får äta själv. Detoxen går bra förresten, men det blev rätt jobbigt att inte få smaka på maten. På lördag kommer dock även Elof att börja, så efter det blir det ingen mer sån här mat till honom heller.

Korvgrytan kryddade jag med dragon och kanel, vilket även jag tycker låter som en konstig kombination, men oo, så gott det luktade! Enligt min älskling så smakade det inte så tokigt heller... Jag lagade allt utifrån eget huvud, så om ni vill veta vad det är i så får ni fråga.

Vad tycker ni, ser det gott ut?


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt