Net-on-net

Jag älskar känslan av att vara inne i en leksaksbutik för vuxna. Idag var vi till Net-on-net, och jag hittade direkt en självlysande neongrön mus, och ett självlysande minimalt tangentbord. Dessutom hittade jag en kamera. Saken är ju den att jag har velat ha en ny kamera i ett par år nu, men inte hittat någon.

Den jag hittade var rosa. Specialedition, med rosa läderhölje till. Jag vill ha! Dock så kostade samma modell i silver 200 kronor mindre.

Och frågan är: är färgen verkligen värd 200 kronor extra?

Jag tyckte inte det, det fick bli en i silver. Den har 9,1 megapixlar, vilket är en klar förbättring från min gamla kamera på 5. Dessutom skulle den vara riktigt bra på att ta närbilder, så förhoppningsvis blir det snyggare bilder på smyckena framöver.


Casio EX-Z21,
9,1 megapixlar
1490 kronor på Net-on-Net

Kommentarer
Postat av: anneli

siler är snyggare :)

2009-01-26 @ 21:38:11
URL: http://alltidanneli.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt