Och dagarna går...

Nu har jag varit ute och gått tillsammans med min "moster" (ingift och jättegullig!) i en timme och en kvart. Med andra ord så är jag helt slut, svettig och nöjd, och ska strax hoppa in i duchen.

Idag har jag massor att läsa igen, och det är verkligen dags att börja skriva lite på alla uppgifter som vi har fått till kursen. Skönt att jagslapp åka in till Örebro idag! Dessutom så tänkte jag fortsätta arbetet med databasen, så får vi se om jag får någon ordning på alla er som har någon koppling till EE.

Idag var förresten första dagen som jag kände av detoxen, jag var riktigt matt när jag gick ner för att äta frukost. Men med tanke på att jag åt kvällsmat vid halv sju och frukost vid tio så är det väl inte så konstigt.

Kram på er alla!


Örhängen med färgade blå snäckskalspärlor och vita sötvattenspärlor.
Kommer upp i webbshoppen snart...

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt