Oh baby, baby...


Nu är min älskling här, och jag har inte haft tid att blogga. Det är så mysigt att vara tillsammans igen!

Idag beställde vi sängen! Det blev sängen från Jysk, ribbbottnar och bäddmadrass från IKEA. Vi avvek lite från planen också, och beställde en billybokhylla med glasdörrar från IKEA, samt jättesöta nattduksbord från Jysk... Å, jag längtar verkligen hem till vår mysiga lägenhet nu! Det är roligt att vara hemma med familjen, ett tag, men efter att man flyttat hemifrån blir det ju aldrig mer samma sak...

Jag har suttit lite mer med smyckena och håller på att planera en hel del nya modeller som ska få komma upp på hemsidan till våren. Det är så roligt! Och jag kan väl avslöja att det blir en hel del vitt och mycket naturmaterial, som snäckskalspärlor, sötvattenspärlor och månstenar.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt