Pärlor

Idag borde pärlorna komma till den nya beställningen som jag fått. Det är ett set med halsband, armband och örhängen i två olika nyanser av lila, och jag tror att det kommer att bli jättebra!

Så länge så tänkte jag passa på att anta Marys utmaning.

Regler

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.

1) Jag avskyr att shoppa kläder, främst för att jag aldrig tycks hitta några som passar. Skor däremot, älskar jag. Dessutom tycker jag att HM är extremt överskattad eftersom de aldrig gör kläder som passar någon som inte är 2 meter lång och smal som en lyktstolpe.

2) Jag älskar oliver. Både svarta och gröna, och nu börjar det att gå så långt att jag undrar själv om det inte kan klassas som en obsession.

3) Namnet Eline Evelyn hade jag från början tänkt döpa min förstfödda dotter till. Eline hette min gammelmormor (uttalas E-lii-ne) och Evelyn är ju som ni säkert kan räkna ut en variant på Carolyn.  

4) Om jag fick välja skulle jag hellre köpa ett gammalt hus som jag kan få rusta upp, än att bygga ett helt nytt.

5) Jag är en extrem pärmmänniska och har system för nästan allt. Papper får helt enkelt inte ligga löst här hemma, de ska slängas eller sättas in bakom respektive flik.

6) För några år sedan så var jag helt övertygad om att jag inte ville ha några barn. Nu kan jag inte låta bli att lyckligt titta på bebisar. Jag vill helst ha en dotter först, och i så fall så ska hon få heta Amira Miranda. Om det blir en pojke så får den nog heta Johann Sebastien (fast mamma tycker att jag ska trycka in ett Olof där någonstans med, eftersom alla män på min sida släkten heter det, och Elof också).

7) Jag har alltid tyckt om att baka (trots att jag inte är så förtjust i att laga mat) och jag har kunnat grundreceptet för sockerkaka utantill sen jag var runt 14.

Hoppas att ni tycker att det var värt att veta, annars så får ni väl glömma det igen. Jag tänker bara utmana Otto och Elof, eftersom alla andra vars bloggar jag läser redan har gjort utmaningen.

Kommentarer
Postat av: elof

Får se till att fixa den där utmaningen sen då ;)



Puss!

2009-01-08 @ 11:48:35
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Ingen orsak :)



Jo Elina är grym!:D

2009-01-08 @ 11:56:59
URL: http://tobieee.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt