Så där...

Nu har jag fått upp en del nya smycken på hemsidan, så gå in där och titta! Snart (när jag fått betalt för en del smycken som jag redan sålt) så ska jag beställa hem nya pärlor och testa lite nya modeller. Jag har några idéer på gång.

Om tävlingen (återigen, det finns en direktlänk till vänster, klicka på bilden som det står "Tävling" på för att komma direkt till den) så funderar jag på att göra det till ett återkommande inslag. Så passa på att tävla, även om ni inte gillar den här vinsten så kan ni bidra till att jag lottar ut annat som ni kanske gillar bättre.

Nu ska jag försöka att fortsätta plugga.

Trevlig kväll på er allesammans!



Örhängen med snäckskalshjärtan, sötvattenspärlor och månstenar. Dessa och många fler finns nu i webbshopen!

Kommentarer
Postat av: jennie

Fint!

2009-01-20 @ 10:19:56
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt