Skolan

Idag var första dagen på den nya kursen. Den här gången läser jag marknadsföring på C-nivå. Kursen tycks ha ett intensivt tempo, men o, så roligt det låter!

Idag har jag en massa att läsa, och dessutom så ska jag försöka att uppdatera webbshoppen med alla nya produkter för våren. Titta gärna in senare, så får ni se hur långt jag hunnit.

Och än en gång, var med och tävla! Ni hittar en direktlänk till januaris tävling här till vänster.



här ovan ser ni mitt nyaste halsband. Fint, eller hur?

Kommentarer
Postat av: annica

tjusigt, va duktig du e!!!

2009-01-19 @ 16:17:25
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt