Tack!

Tack så mycket för alla snälla kommentarer ni har lämnat om smyckena! Bland mina favoriter så har jag fått detta:

"Dina smycken har börjat bli riktigt fina. Gillar väldigt få halsband osv men de du har är grymma :D"



Det värmer! Tänk på att om ni hittar något ni gillar så kan ni maila mig på [email protected] eller lämna en kommentar med en mailadress och be mig höra av mig.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta med specialbeställningarna, jag har tre halsband som jag ska försöka få klara idag.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jilina

oj, dom där örhängena blev jag lite kär i :P

2009-01-16 @ 02:09:02
URL: http://isaba.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt