Vad sysslar Let's dances designer med?

Eftersom jag inte har annat att göra på fredagskvällarna så har jag suttit och varit social, med Let's dance på i bakgrunden. Den fråga som dyker upp hos mig värje avsnitt är: Vad tusan sysslar designern som klär på kändisarna med?

Kittys klänning var ju ovanligt söt (med tanke på hur hon brukar se ut), BlondinBella var som alltid urgullig, men Laila! Ingen som dansar en dans där man bresar så mycket på benen borde ha en så kort klänning på sig! Och den urrigningen var ju rent av olämplig i ett familjeprogram. Och det var inte bara den här gången, klänningarna verkar skapas för att visa upp, snarare än att dölja något. Såg ni vad obekväm Magdalena Graaf var i förra avsnittet? Direkt när dansen var slut så plockade hon upp DaSilvas kavaj.

Det kanske dags att byta designer? Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Lesly

Jepp det tycker jag med, det vore en annan sak om dem var snygg och utmanande men nu är dem inte ens det.... Bra saggt

2009-01-24 @ 22:31:40
URL: http://leslita.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt