Wet and wild

De senaste dagarna har jag varit så torr i ansiktet att sminket krackelerat. Eller ja, det skulle det ha gjort om jag använt just något. Hursomhelst så sprang jag in på Åhléns inne i Örebro, och tittade på fuktkrämer (vilket gjorde att jag missade två bussar hem) men fyyy vad mycket det finns! Jag har ju en tendens att börja med märkesmontrarna, men eftersom jag inte direkt kände för att lägga ut 1420 kronor på en liten burk, så blev det ändå de andra hyllorna till slut.

I morse när jag skulle använda den så upptäckte jag att den jag ändå köpte var med i samma serie som resten av ansiktsprodukterna som jag använder. Bra jobbat

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt