Äntligen helg?

Nu sitter jag med min nya dator i knäet. Den är helt fantastisk! Så snabb, så mycket minne, och med en underbar design. Lovely.

Jag jobbar hela tiden nu, så jag har faktiskt en giltig anledning till att inte uppdatera bloggen så ofta. Igår fick jag börja bokföra igen, här gäller det att vara snabb på siffertangenterna, och igår kväll satt jag och målade i fyra timmar på tavlorna som pappa har beställt.

Idag ska vi hem till mormor som fyller år till veckan, och jag hoppas verkligen att jag får pärlor så att jag kan göra färdigt hennes present innan dess.

Åter till mitt frukostte och boken jag håller på med (män som hatar kvinnor). Ha en trevlig dag!


Mina smyckesbrickor har kommit.
Förhoppningsvis kommer ett gäng av dem imorgon,
Olof skulle försöka att posta dem idag.

Kommentarer
Postat av: elof

Han försökte och han lyckades. Vetetusan om det postas dock, stod innan 1600 men det gällde bara Norrköpingsvägen. Nåväl, återstår att se med andra ord :)



Hälsa mormor och ha skoj!



Puss

2009-03-29 @ 13:04:39
Postat av: Kathrinea

vilken läskig katt du har där i sidan ^^

2009-03-30 @ 09:07:13
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt