Dagen

Idag började jag jobba vid 7.00 och slutade 17.45. Nu har jag ätit och ska skriva färdigt tentan (kommunikativa identiteter). Blir en lång dag. Hoppas att jag kommer i säng rätt tidigt ändå, det blir väl sådana dagar jag får räkna med så länge jag pluggar och jobbar samtidigt.

Eftersom jag bloggar så sällan nu för tiden tänkte jag visa några fler bilder istället. De här kommer ifrån inredningsbutiken som jag var i med moster utanför Västerås. Visst är det en sådan säng som man bara vill krypa ner i? Och pallen nedanör sängen skulle jag gärna ha i vårt sovrum. Någon som vill bli av med en sådan?



Kommentarer
Postat av: neea.*

fin säng!



sv; jag fick lite värsta pressen nu haha, jag brukar stå ungefär 30 min och bränna ca 500, tänkte att jösses vad jag har segat!



men det Är kul och de går så lätt. stort plus att den är så skonsam mot knäna=)

2009-03-25 @ 12:37:03
URL: http://superlavly.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hoppas du får en mysig helg!

2009-03-27 @ 12:29:36
URL: http://mejx.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt