Det bara snöar och snöar...

Det är fortfarande riktigt tråkväder ute, så om det inte lättar upp snart så  kommer jag inte att gå utanför dörren idag heller. Istället sitter jag i sängen och pluggar, äter, tittar på tv och bloggar. Jag har nästan byggt bo här.

Jag längtar verkligen efter att rida! Det måste vara närmare ett och ett halvt år sedan mammas häst togs bort, och det är massor med år sedan min foderhäst försvann, men jag saknar det.

Finns det någon i Nyköping som vill ha lite hjälp med sin häst? Jag har ridit sen jag var 8 och är van med både hästar som skenar och sånna som är så tjocka att det känns som att man gått ner i spagat efter att man ridit dem.


Kumla.

Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt