Dumma, dumma Lynn...

Idag har jag sökt kurser till hösten. C-uppsatsen var självskriven, och utöver den så vill jag läsa Grafisk Formgivning som känns som en bra komplettering eftersom jag kommer att läsa webbdesign snart. Aktie- och värdepapperskunskapen som går i Kalmar ska visst vara riktigt rolig också.

Men sen hittade jag en kurs till som jag verkligen vill läsa, och som går på 25 % under hela terminen. Det ver den som sabbade hela min planering. Om jag kommer in på alla kurser som jag sökt så kommer jag alltså att få läsa på 125% under hela terminen. Dumma Lynn, som måste krångla till allt.

Men den lät rolig. Och Emma ska faktiskt läsa på 200%.

Kommentarer
Postat av: elof

Motsägesefull rubrik ju! Du blir ju inte dummare av att studera mera... eller? ;)



Puss puss

2009-03-24 @ 19:28:40

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt