Ensam

Nu är Olof på badmintonen och jag är lämnad ensam en stund. Det blir nog till att städa undan en del och sen lägga sig i badkaret. Härligt. Med lite tur hinner jag med att titta på Lyxfällan också.

Dags att komma igång.

---
Uppdatering:

Jag gjorde testet som finns på TV3:s hemsida och fick resultatet:

Du är verkligen ekonomisk av dig och håller hårt i slantarna,
men någon gång ibland kanske du ska unna dig något och
faktiskt använda dina pengar till något annat än madrassfyllning.
Man måste ju leva lite också!

Känns inte riktigt som att de känner mig. Det kanske bara finns tre resultat som går att få?

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Vet du om att jag har svårt att komma in på din sida.

2009-03-12 @ 22:26:35
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Anna

haha jag skulle aldrig våga göra det där testet, så mycket pengar som jag spenderar hit och dit!

2009-03-13 @ 16:56:48
URL: http://annakubel.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt