Helgen

Nu har min älskling varit här och åkt. Det blev en mysig helg. Efter att jag skjutsat honom till tåget åkte jag direkt till jobbet, och sen fick jag sitta och leta verifiktationer i tre timmar. Skoj.(ironi)

Hemtentan är så gott som klar, nästa vecka börjar webbdesignen. Dessutom så har mamma och pappa bett mig att måla ett par tavlor att sätta upp på väggarna. Det ska bli jättekul! Jag måste bara ta mig iväg och köpa akrylfärg och dukar först.

Dags att ta tag i dagen!

Tavlorna som jag målade till hallen i Nyköping. Jag blev rätt nöjd.

Kommentarer
Postat av: elof

Jag är ju som sagt supernöjd!

2009-03-24 @ 07:08:31

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt