Tvättdag

Idag väckte mig Olof genom att stoppa ett par skivor rostat bröd under näsan på mig. Från klockan sju till strax efter elva har jag sedan varit i tvättstugan. Det gick i alla fall bra att plugga där nere, det var inte så mycket som störde. Kanske ska gå ner  dit i fortsättningen när jag har svårt att koncentrera mig?

I eftermiddag blir det till att gå in till stan, mina glasögon har gått sönder lite. Usch.

Dags för mat nu i alla fall. Och Emma, eftersom jag vet att du är så nyfiken så kan jag berätta att det blir pastasallad med skinka och keso. Mums!

Kommentarer
Postat av: alexandra







Har just nu en ny tävling i bloggen. Vill du vinna en klänning perfekt nu till vår/sommar?

Kika in och läs mer om hur du deltar.

http://alexandradr.blogg.se/2009/march/tavling.html





2009-03-13 @ 12:28:13
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt