Tavlorna

Först och främst så vill jag bara berätta att jag lever.

Det har varit ont om uppdateringar på slutet, dels beroende på att jag och Olof besökt svärföräldrarna (vilket var såå mysigt, tack så mycket för att vi fick komma!) och att jag sedan vi kommit tillbaka haft alldeles för mycket att göra. Den här veckan har jag tre deadlines, så idag har jag stannat hemma för att skriva på en hemtenta.

Men först till något roligare, nämligen nytagna bilder på tavlorna som pappa beställde. Enyoj!




Kommentarer
Postat av: Elina

sv: hehe ja, dom är ju bara för söta ;)

2009-05-15 @ 08:21:27
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt