Nya designen

Förresten så har jag ju ändrat designen här på bloggen igen.

Jag har:

  • bytt header,
  • lagt till en meny till höger (om du inte kan se den så beror det nog på att fönstret är minimerat. Maximera det så syns den nog!)
  • Lagt till Twitter, en besöksräknare och lite reklam (bland annat en banner som leder till ElineEvelyn.com. Sidan kommer att uppdateras snart, så håll koll på den!).

Jag tycker att sidan känns roligare nu. Vad tycker du?

Bilden som finns i headern var förresten första uppgiften i den Grafiska Design-kursen. Vi skulle göra ett självporträtt. Vad tycker du, är det likt?


Kommentarer

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt