Trött

Trots att jag ett tag längtade efter att skolan skulle börja så måste jag erkänna att jag redan börjar bli trött. Trött på så sätt att jag hellre stannar under täcket en liten stund till på morgonen, trött så att jag kan komma på mig själv med att sitta och titta ut genom fönstret. Trött så att jag längtar tills jag är klar med skolan...

Hur som, nu är det snart bara en vecka kvar till jag och Olof åker till Danmark, och då räknar jag med att vara helt ledig. Så det blir väl till att plugga intensivt i en vecka till...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en tävling där du kan vinna 5st härliga tvålar.



Har även igång en massa andra tävlingar också.



Var gärna med :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

2009-09-20 @ 14:43:58

Vad tycker du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Smycken
Tävling Augusti
Beställa smycken
Personligt